Zmena hesla samba - W95

Radek kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Pátek Duben 23 09:25:37 CEST 1999

----------
> Odesílatel: Radek kohout <Radek.Kohout na spap16.op.op-profashion.cz>
> Komu: linux na linux.cz
> Předmět: Zmena hesla samba - W95
> Datum: 22. dubna 1999 16:38
>
> Preji prijemny den
> Nemohu nikde najit, jak resit nasledujici problemek.
> Mam Sambu 2.0.3 na RH 5.2 a W95 OSR2.
> Prvotni prihlaseni do site Microsoft.
> Zadam jmeno , heslo, domenu a jsem prihlasen,
> projde i STARTUP.BAT z NETLOGON.
> Ted bych si chtel zmenit heslo do site microsoft:
> ovladaci panely - hesla- zmenit jina hesla -
> - sit Microsoft - zmenit. vlozim stare heslo,
> [...]

Zeptam se jinak - uzivatele jsou zalozeni
v /etc/passwd. Jak jim zmenit heslo z w95
jinak nez telnetem? mel jsem zato, ze kdyz dam
do smb.conf:

passwd program = /usr/bin/passwd
unix password sync = yes

tak to bude OK. ale nestaci to.
Prosim alespon o nasmerovani na howto, faq apod.
nepotrebuji hesla kryptovat (zatim)

diky Radek Kohout
Radek.Kohout na op-profashion.cz