problem s mgetty

Dušan Sýs sys na spk.cz
Pátek Duben 23 13:55:13 CEST 1999

>A nesnazi se server komunikovat pres PAP (CHAP)? To by myslim mohlo byt ono.
>Oto Buchta

PAP je zakazany a rychlost portu je take spravne. Problem je v tom, ze se jako username hodi 'Red Hat Linux release 5.1 (Manhattan),
coz pochazi z /etc/issue ( jak se to tam dostava ????? ) a pravdepodobne "Kernel 2.2.6 on an i686" se hodi jako heslo. To se zopakuje trikrat a pak se linka odpoji.

Dusan Sys