Print Screen

Sobota Duben 24 16:27:39 CEST 1999

martin.mares na sosuo.cz (Martin Mares) writes:

> potrebuju v X-ech u jednoho programku sejmout menu v urcite
> urovni. Na tom menu musim stat s mysi.

K jiz uvedenym programum jeste pridam xwpick s volbami -local a
-pause. Mysi naklikate co potrebujete, ulozeni menu probehne po
stisknuti mezerniku.

Muj xwpick sice chodi jen na displeji s 8-bitovou barevnou hloubkou,
ale to v rade pripadu staci. Libi se mi na nem, ze dobre komprimuje
bitmapy v PostScriptovem formatu - pro LaTeXisty je to velka vyhoda.
Jestli ale pisete v MS-Wordu, tak na PostScript radsi zapomente - jiz
nekolik dni zde kolegove zapasi s tim, aby se 6 obrazku v EPS, ktere
maji dohromady asi 300 kB, nenafouklo po vlozeni do DOC souboru na
obludnych 13 MB . Ale maji co chteli: pri instalaci se jim
zobrazovalo, ze proziji nezapomenutelne zazitky - nyni se tato vestba
vyplnila ;-).

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR