FIRE GL 1000 pod Xwindowsami?

Marek Palansky marcus na fira.sk
Pátek Duben 23 16:59:51 CEST 1999

Dobry den!

Chcel by som sa spytat na podporu redhatu 5.1 grafickej karty FIRE GL 1000
pod Xwindowsami.
Aky mam v Xsetupe natsavit graficky cip, respektive kartu, ked tam nic pre
fire gl nieje?

    dik za odpoved......

  Marek Palansky <marcus na fira.sk>
  ICQ number: 17920340
  PGP Key: www.slovakia.net/fira/marcus.asc
  PGP Fingerprint: 7A2A 01DE 8CD7 6990 35C2  C9D5 28CC 22DF CFC7 60C6
= = = = = ================================================== = = = = = =
  Moj zivot, tak asi som si po predsavzal, bude transcendovanie, budem
kracat od stupna k stupni,
  prechadzat priestorom za priestorom a zas ho opustat, tak ako hudba
prechadza temu za temou,
  tempo za tempom, odohraje ho, zavrsi a necha za sebou, nikdy unavena,
stale bdela, stale
  dokonale pritomna. Je to hra a zdanie, sen a prelud, je to maja, cela ta
krasna,  uchvatna i zufala
  obrazova hra zivota a jej horuce rozkose, jej palcive
         -- HERMANN HESSE