Jak zvetsit swap?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Duben 23 20:55:46 CEST 1999

On 23 Apr 1999 10:13:23 +0200, Michael Mraka wrote:

: % Po pridani rameti do jednoho serveru by bylo vcelku
: % zahodno zvetsit swap. Problem je v tom, ze disk uz je

: Proc je zahodno zvetsit swap? Pokud vam swap doted stacil bude i nadale
: (pokud jste zasadne nezmenil vyuziti toho stroje :-).

To je stary zvyk, ktory ma neuveritelne tuhy zivot -
aj nasim systemakom som to musel strasne dlho vyhovarat,
ked na masinu s 256 MB RAM-ky a aplikaciami, ktore
tu pamat v zivote nezaplnia, silou-mocou chceli
dat pol giga swapu.

Kedysi davno niekto napisal v prirucke (snad k BSD),
ze swapu sa ma dat dvakrat viac ako pamati. Vtedy
to malo vyznam, pretoze kazdy spustany program
si okamzite rezervoval miesto pre svoj kod v swape.
V Linuxe (a navyse pokial existuje moznost swap
files) to vyznam skutocne nema.

Zdravi
--
				Stano