Jak zvetsit swap?

Petr Skoda skoda na sunstel.asu.cas.cz
Sobota Duben 24 16:35:42 CEST 1999

On 23 Apr 1999, Stanislav Meduna wrote:

> On 23 Apr 1999 10:13:23 +0200, Michael Mraka wrote:
> Kedysi davno niekto napisal v prirucke (snad k BSD),
> ze swapu sa ma dat dvakrat viac ako pamati. Vtedy
> to malo vyznam, pretoze kazdy spustany program
> si okamzite rezervoval miesto pre svoj kod v swape.
> V Linuxe (a navyse pokial existuje moznost swap
> files) to vyznam skutocne nema.

No matne si vzpominam, ze to bylo doporuceni pro SunOS 4.1.X a navic se
rikalo ze swap musi byt urtcite vetsi nez RAM - Jinak system spadne -
proto doporucovali dvojnasobek a jeste neco na kazdeho uzivatele.
V priruckach k Solarisu se ale doporucuje stale  aspon tolik tolik je
pameti, i kdyz to neni uz povinne - muze se nekdo k tomu vyjadrit z
hlediska Solarisu i Linuxu nejak fundovaneji ? Tj, kdy ano, kdy je to
nesmyslne apod ?

Umim si predstavit situaci kdy pro model pocasi je i pri 1GB RAM swap
potreba ;-)

*  Petr Skoda                         Tel   : (0204) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (0204) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (0204) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *