modem a dial-up skripty

Ucet konference linux na brno-city.cz
Pondělí Duben 26 12:42:53 CEST 1999

Dobry den,

pri snaze rozchodit callback win95-linux jsem narazil v urcitych
pripadech na problemek s modemem.

Jde o to, ze jsem si rozchodil callback a ten vyuziva skript pro nastaveni
modemu do stavu CD on atd. (blize na web.brno-city.cz/linux/callback.html)
Chodi mi to bez problemu z jednoho stolniho pocitace, ale z notebooku ne.
Problem je v prenosu znaku na Linux. Pokud se spojuji ze stolniho, tak pri
prikazu "transmit "+++" ze skriptu na WIN muj Linux (presneji mgetty)
obdrzi spravne "+++". Pokud udelam to stejne na notebooku, tak Linux
obdrzi "[9e][86][9e][86][9e][86]"  a podobne zpitvori i dalsi zpravy.

Nevite nahodou co nastavit na modemu ci ve Win95 aby to nedelal?

S diky,
 J.Skarabela