modem a dial-up skripty

Pondělí Duben 26 13:14:33 CEST 1999

On Mon, 26 Apr 1999, Ucet konference wrote:

> Problem je v prenosu znaku na Linux. Pokud se spojuji ze stolniho, tak pri
> prikazu "transmit "+++" ze skriptu na WIN muj Linux (presneji mgetty)
> obdrzi spravne "+++". Pokud udelam to stejne na notebooku, tak Linux
> obdrzi "[9e][86][9e][86][9e][86]"  a podobne zpitvori i dalsi zpravy.

Chova se ocekavanym zpusobem az do chvile, kdy se startuje callback a
teprve pak zacnou chodit nesmysly? Zjistil jsem pred casem, ze program
callback (z mgetty) je schopen prenastavit rychlost serioveho portu
takovym zpusobem, ze si to pak prestane uplne rozumet. Bylo nutno do jeho
konfiguraku dat stejny speed, jako melo v konfiguraku mgetty. Sice by bylo
podivne, ze by se to tak chovalo jen pro jednoho klienta, ale mozne je
vsechno.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"