GRUB

Tomas Davidek Tomas.Davidek na mff.cuni.cz
Pondělí Duben 26 17:09:46 CEST 1999

Milan Zamazal wrote:

>     TD> Preji vsem pekny den, mam stroj s WinNT (1.2 GB disk) a Linuxem
>     TD> (10 GB disk). Bohuzel ten veky disk je detekovany s 19651
>     TD> cylindry, takze na nem nemuzu spustit LILO. Rad bych tedy
>     TD> bootoval pomoci Grubu, ale neumim z nej spustit WinNT (v
>     TD> dokumentaci jsem to nenasel) ?
>
> Pokud NT bootuje stejným způsobem jako jiné Windoze, tak viz parametr
> chainloader.

Diky za zpravu. Bohuzel to je prave to, co jsem dosud nepochopil - JAK
pouzit chainloader ?
V dokumentaci Grubu je psano rpave to,z e se ma pouzit. Ale JAK ?
Zatimco napr. Linux pustim
pomoci prikazu grubu :
          root=(hd1,0)
          kernel=/vmlinuz root=/dev/hdb1 .....
tak s WinNT si vubec nevim rady (krome root=(hd0,0)). Co se ma napsat
jako parametr chainloader ?

Diky za pomoc.

Zdravi
           Tomas Davidek

 E-mail : davidek na hp01.troja.mff.cuni.cz,
	  Tomas.Davidek na cern.ch