POMOC ! NT+LILO

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pondělí Duben 26 18:59:24 CEST 1999

On 26 Apr 1999 12:59:53 +0200, Petr Skoda wrote:

: Tak tohle skoncilo uplnym fiaskem - NT prohlasily, ze se budou instalovat
: do prvni partitiony ale ze je pokopana, pak cosi delaly, nakonec zarvaly,
: ze to nejde a nejaka cisla pro technickou podporu. Pak ale nesel ani Linux
: z diskety, a po naloadovani DLX se ukazalo, ze je pokopana MBR a hranice
: partition nejsou na celych blokach a pod.

Aaa - konecne potvrdenie, ze na vine je skutocne Bill
a nie nejaky moj blby zasah. _Presne_ toto sa mi stalo
tiez. Kedze si po inej podobnej nehode MBR zalohujem
dokonca aj na papier :-), otukal som tam diskeditom
povodnu part. tabulku a vsetko bolo zase OK.

: Presto bych rad zvou polozil otazku - proc LILO vadi , co prepise na MBR ?
: Proc nevadi kdyz uz tam LILO je a NT se instaluji v pohode. Co je to ta
: bezpecnostni signatura.

Podla mna si proste urobi nejaku checksumu a ked mu
pri boote nesedi, odmietne pracovat. V podstate
rozumna vec, pokial by sa ovsem namiesto bluescreen
spytal, ze ci to ma risknut.

: A P.S.     vite jak najit na 4 GB disku danou sekvenci _ tj AA55 ?

: dd if=/dev/hda |grep jednak pretece buffer grepu, jednak neumim mu rici
: hledat hexaslovo .

Teoreticky od -x /dev/hda | grep, prakticky to asi
bude trvat neunosne dlho.

: To jsem jeste marne hledal kopii MBR, kterou LILO pry
: dela do boot.nnnn

U mna sa robi v /boot - ale zda sa, ze len pokial
takyto subor uz neexistuje.

Zdravi
--
			Stano