Vhodna graficka karta pro XF86

Martin Cermak cermak na trimedia.cz
Úterý Duben 27 01:54:58 CEST 1999

Zdravim vsechny,
prosim o radu zkusenejsich.

Mam graf. kartu S3 Trio 3D AGP, pro kterou neni pro XFree86 jeste
napsany ovladac (nutno pouzit server VGA16).

Z toho duvodu bych rad koupil novou grafickou kartu, ktera:

- je dobra, rychla, ostra, stabilni (jde mi o vysoke rozliseni (min.
1024x768, Truecolor), mam monitor ADI 5G (17")) (neberte v potaz
vhodnost pro hry, jsem programator + 2D grafika)
- je v provedeni AGP, ma min 8 MB pameti
- je v cenove relaci 1500 - 5000 Kc
- ALE HLAVNE - v XFree86 pro ni existuje ovladac, abych mohl vyuzit
vseho, co ta karta umi.

Dekuji za kazdy nazor

  Martin Cermak, mailto:cermak na trimedia.cz