Vhodna graficka karta pro XF86

Úterý Duben 27 03:42:25 CEST 1999

Martin Cermak (cermak na trimedia.cz) wrote:
: Zdravim vsechny,
: prosim o radu zkusenejsich.
:
: Mam graf. kartu S3 Trio 3D AGP, pro kterou neni pro XFree86 jeste
: napsany ovladac (nutno pouzit server VGA16).
:
: Z toho duvodu bych rad koupil novou grafickou kartu, ktera:
:
: - je dobra, rychla, ostra, stabilni (jde mi o vysoke rozliseni (min.
: 1024x768, Truecolor),

Tak vysoke rozliseni nebo 1027x768? Rozhodnete se... ;-)

:  mam monitor ADI 5G (17")) (neberte v potaz
: vhodnost pro hry, jsem programator + 2D grafika)
: - je v provedeni AGP, ma min 8 MB pameti
: - je v cenove relaci 1500 - 5000 Kc
: - ALE HLAVNE - v XFree86 pro ni existuje ovladac, abych mohl vyuzit
: vseho, co ta karta umi.

Doporucuji nejakou kartu s chipem Intel 740. Obvykle se prodavaji
v AGP provedeni s 8 MB RAM. 1027x768 je bez problemu, pri truecolor
minimalne v 85 Hz. A hlavne - bude velice levna, pokud budete hledat
tak ji najdete i pod tech 1500 Kc.

Momentalne pro ni sice existue pouze binarni X server (bez zdrojaku),
ale do pristi verze XFree86 jsou oznamene i zdrojaky. S tim binary-only
Xserverem nemam zadne problemy (RedHat 5.2).

Leos Bitto