Proxy pro LAN

Vaclav Dvorsky hufhendr na seznam.cz
Úterý Duben 27 15:55:15 CEST 1999

Moje firma mne nema rada. Moje sit je soucasti celorepublikove site,
ktera je pripojena k Internetu pres proxy. Ja mam pristup jen z jednoho
pocitace a to je Linux. Jina IP adresa se ven nedostane, pristup je
navic jen HTTP. Potreboval bych Linux nastavit tak, aby se i ostatni
pocitace z me site dostali ven (WinProxy to pry neumi). Jake proxy byste
mi doporucili, aby to moc nezatezovalo muj Linux, fungovalo to rychle a
bylo to jednoduche?
Linux: RedHat 5.1, PII 350MHz, 64MB, KDE1.1, 1x sitova karta
Prosim, pokud mozno, treba odkaz na navod v cestine pro konfiguraci,
diky moc.

PS. taky by to mohlo "kryt" mou sit pred zbytkem sveta, ale to neni ted
prave nejdulezitejsi

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.fd.cz