Proxy pro LAN

Úterý Duben 27 21:58:41 CEST 1999

On Tue, 27 Apr 1999, Vaclav Dvorsky wrote:

> navic jen HTTP. Potreboval bych Linux nastavit tak, aby se i ostatni
> pocitace z me site dostali ven (WinProxy to pry neumi). Jake proxy byste
> mi doporucili, aby to moc nezatezovalo muj Linux, fungovalo to rychle a
> bylo to jednoduche?

To zalezi, co znamena "aby se i ostatni pocitace z me site dostaly ven".
(Mozna jsem kveceru natvrdly, ale nejak jsem to nepochopil.)

Nejobecnejsi reseni je asi maskarada (masquerading), ktera ma navic
minimalni rezii, protoze je cela v jadre. Nebo lze pouzit tradicni proxy
aplikace, jako TIS FWTK (firewall toolkit), Socks a ta japonska vec
(tusim, ze se to jmenuje Delegate). Pro HTTP lze tez zvazovat Squid.

"NSA GCHQ KGB CIA nuclear conspiration war weapon spy agent... Hi Echelon!"