Re: Začátečník

Richard Machát machat na iol.cz
Úterý Duben 27 21:56:57 CEST 1999

>Asi kazdy v teto konferenci. Nebude ale lepsi stahnout si nejake
>HOWTO a dat do CD mechaniky cedecko a zkusit si to sam????
>Usetris penizky a naucis se tak nejvice.

To je uplna pravda a taky si pri tom uzijes nejake te srandy, ja uz se do
toho snazim dostat mesic. Zatim si myslim, ze docela boduju ;-) Nejdriv jsem
zacal jsem hledat na internetu, koupil jsem si RH 5.1 na CD za smesnou cenu
(vzhledem k tomu obrovskemu mnozstvi informaci a dat) a jeste nejakou tu
literaturu:
www.cpress.cz/knihy/linux tady je jedna z nejpodrobnejsich knih v cestine
Dokumentacni projekt volne na stahnuti (Acrobat Reader ve WinDos s cim v
Linuxu nevim)
www.vltava.cz dalsi adresa - knihy na dobirku.

Mnoho uspechu Richie