Jak formatova ascii text

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Čtvrtek Duben 29 23:33:23 CEST 1999

Milan Kerslager pise:

> vim umi vztahovat zarovnavaci prikazy na bloky. Takze ve vizualnim
> rezimu oznacit blok a do nej pak formatovat (tj. sloupcovy blok). Vice
> viz jiz zminene URL.

Je mi lito, ale nic takoveho jsem tam nenasel (procetl jsem cely navod +
zkusil vyhledat klivova spojeni jako 'blok', 'zarovn', 'formát' nebo 'gq'.
Nevim jestli si rozumime - ja potrebuji zarovnavat ostavce tak, aby byl
jejich levy i pravy okraj "rovny", tj. aby byly vsechny stejne dlouhe
(zdvojenim nekterych mezer), tak jako jsou zformatovane napr. manualove
stranky.
Pokud je chyba na me strane, mohl byste byt prosim polopatictejsi?
--
                                   David Kuzela