Proxy pro LAN

Úterý Duben 27 22:20:12 CEST 1999

Vaclav Dvorsky wrote:

> Moje firma mne nema rada. Moje sit je soucasti celorepublikove site,
> ktera je pripojena k Internetu pres proxy. Ja mam pristup jen z jednoho
> pocitace a to je Linux. Jina IP adresa se ven nedostane, pristup je
> navic jen HTTP. Potreboval bych Linux nastavit tak, aby se i ostatni
> pocitace z me site dostali ven (WinProxy to pry neumi). Jake proxy byste
> mi doporucili, aby to moc nezatezovalo muj Linux, fungovalo to rychle a

Bud mate na mysli proxy cache pro WWW, v tom pripade pouzijte Squid.
Obdobna masina zde obsluhuje >100 PC a nedela ji to problemy, i kdyz
znat to samozrejme je. Dobra zprava pro Vas je, ze ja mam pripojeni
2Mbps, takze Vas modem takovy stroj naprosto nevyvede z miry :-)

Nebo mate na mysli transparentni pristup, v Linuxu nazyvany MASQUERADE.

To je firewalling.

Dalsi informace hledejte na:

http://www.penguin.cz/
http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/Prudka.phtml
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/
atd...

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution