Proxy pro LAN

Vaclav Dvorsky hufhendr na seznam.cz
Středa Duben 28 16:44:08 CEST 1999

> Bud mate na mysli proxy cache pro WWW, v tom pripade pouzijte Squid.
> Obdobna masina zde obsluhuje >100 PC a nedela ji to problemy, i kdyz
> znat to samozrejme je. Dobra zprava pro Vas je, ze ja mam pripojeni
> 2Mbps, takze Vas modem takovy stroj naprosto nevyvede z miry :-)

Ja tu mam asi 100 pocitacu a 64kB linku, ale vsechny do Interentu poustet
nebudu.

> Nebo mate na mysli transparentni pristup, v Linuxu nazyvany MASQUERADE.

Mozna ano, zda se ze to ma mensi rezii, nejspis si vyberu to jednodussi
reseni.

> To je firewalling.

Vim, je mozny nejak "placnout dve mouchy jednou ranou" ?

> Dalsi informace hledejte na:
>
> http://www.penguin.cz/
> http://www.spsselib.hiedu.cz/~kerslage/manuals/linux/Prudka.phtml
> http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/
> atd...

Diky moc, podivam se a budu si zase chvilku hrat s nastavovanim.

--
Vaclav Dvorsky
http://hufhendr.fd.cz