RH6.0: cestina; ISO image

Středa Duben 28 11:33:34 CEST 1999

Vyzkousel jsem. V instalaci neni cestina, protoze sdruzeni lidi, kteri
na to pracuji, nefunguje, zato je tam slovenstina :-) [to je ale
ostuda!]. Pokud nekdo neni zbehly, doporucuji pockat, dodelavek pro
cestinu bude nekolik.

Aby fungovala cestina na konzoli, je potreba mit takovyto definicni
soubor:
/etc/sysconfig/i18n
===================
LANG=cs
LINGUAS=cs
LC_ALL=cs_CZ
SYSFONT=lat2-16
UNIMAP=lat1
SYSTERM=linux-lat

Zatim nevim, jak to protlacit do instalace.

Dale nefunguje sitova instalace, pokud jsem se ji pokousel protlacit
pres AUTOBOOT.BAT (v nem to je i tak blbe). To chyba u RH, na reporty
zrejme nereaguji, uz jsem jim psal o RH5.2.

Prosim Yenyu, aby dal do konference o ceskem RH:

Milan Kerslager <milan.kerslager na spsselib.hiedu.cz>
Dan Ohnesorg <dan na feld.cvut.cz>
Petr Kolar <petr.kolar na vslib.cz>

jinak proste cesky RH nebude. PK _nemuze_ stihnout udelat kompletni
pocestovani (jen SPEC preklad ma kolem 300kB). Zda se, ze p. Makovec se
teto cinnosti vzdal, coz nam umoznuje provest preklad, ktery bude za
neco stat. Jsem ochoten vyrobit automaticke skripty, ktere umozni SPEC
prelozit pro 6.1. Zvazil bych moznost otevreni listu o ceskem RH pro
i386 i pro kohokoliv jineho, protoze sami to nezvladnem a kazda troska
dobra!

V konferenci bychom meli dat dohromady, co mame pro 6.0 za ceske baliky.
Ja mam Apache s mod_czech, PHP, podporou pro PostgreSQL, suexec, zbyva
dodelat ssl a nasekat to na volitelne baliky. Chtelo by se kouknout, jak
to je s csFortunes a tcsh (volani /etc/profile.d/*.csh bylo chybne~ z
/etc/csh.cshrc misto /etc/csh.login), to muzu udelat behem dneska.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution