RH6.0: cestina; ISO image

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Středa Duben 28 11:51:43 CEST 1999

On Wed, 28 Apr 1999, Milan Kerslager wrote:

> Aby fungovala cestina na konzoli, je potreba mit takovyto definicni
> soubor:
> /etc/sysconfig/i18n
> ===================
> LANG=cs
> LINGUAS=cs
> LC_ALL=cs_CZ
> SYSFONT=lat2-16
> UNIMAP=lat1
> SYSTERM=linux-lat
Tohle bych moc nedoporucoval, spousta programu si potom mysli, ze ten
terminal je divny a nechodi napr. barevne. Davam tam normalne linux, coz
sice neni koser, ale chodi to spolehliveji, ze linux-lat.

> jinak proste cesky RH nebude. PK _nemuze_ stihnout udelat kompletni
> pocestovani (jen SPEC preklad ma kolem 300kB). Zda se, ze p. Makovec se
> teto cinnosti vzdal, coz nam umoznuje provest preklad, ktery bude za
> neco stat. Jsem ochoten vyrobit automaticke skripty, ktere umozni SPEC
> prelozit pro 6.1. Zvazil bych moznost otevreni listu o ceskem RH pro
> i386 i pro kohokoliv jineho, protoze sami to nezvladnem a kazda troska
> dobra!

No preklad spec je sice pekny, ale tu instalaci nakonec kazdy prekousne,
ja bych se spise hnal do toho, jak udelat rpm, ktere opatchuje X,
prolinkuje /usr/shale/locale a /usr/share/i18n, protoze mam pocit, ze
nektere vazby jsou zase mimo, nakopiruje do /etc/skel potrebne konfiguraky
(emacs, bash, ...) a proste nakopne system do pouzitelne podoby.

> V konferenci bychom meli dat dohromady, co mame pro 6.0 za ceske baliky.
> Ja mam Apache s mod_czech, PHP, podporou pro PostgreSQL, suexec, zbyva
> dodelat ssl a nasekat to na volitelne baliky. Chtelo by se kouknout, jak
> to je s csFortunes a tcsh (volani /etc/profile.d/*.csh bylo chybne~ z
> /etc/csh.cshrc misto /etc/csh.login), to muzu udelat behem dneska.

Nemel jsem na 6.0 vcera moc casu, ale mam pocit, uz nebude potreba ucw,
nicmene jsem neprisel na to jak se prepina klavesnice.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.