Kterou 100Mb kartu?

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Středa Duben 28 14:16:12 CEST 1999

Ahoj!

>   prechazime ze 10Mb site na 100Mb. Chtel bych se zeptat, ktere 100 Mbit
> sitove karty (na PCI) jsou pod Linuxem 2.0.35 bez problemu podporovane.
> Dival jsem se na konfiguraci jadra, po webu, ale nejsem z toho moc
> moudry. Pokud nechci kupovat primo 3Com, nevidim tam jinou alternativu.
> Existuje neco jako standard hardwarove kompatibility pro 100Mbit karty,
> neco jako byla napr. NE2000 pro 10Mbit?

   Nastesti neexistuje :-)  NE2000 je priserny standard.

   PCI 3Comy jsou nespolehlive. Tim nemam na mysli, ze by odchazely, nybrz
to, ze znacne zalezi na tom, kterou serii dostanes -- mnohe serie maji
hardwarove bugy a zdaleka ne vsechny dokazi drivery obejit.

   Vicemene vsechny karty s chipsetem Digital 21140 by mely fungovat dobre
(jsou to jedny z mala, se kterymi se mi kdy podarilo prenest 10MB/sec).
Mezi ne patri napriklad SMC Etherpower.

   SMC Etherpower II je ovsem uplne jina karta, take rozumna, ale muj
osobni nazor je, ze na DC 21140 nema.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Windows Error: 004 - Operator fell asleep while waiting."