Kterou 100Mb kartu?

Středa Duben 28 14:41:06 CEST 1999

Martin Mares wrote:

>    Nastesti neexistuje :-)  NE2000 je priserny standard.

Nektere karty umi NE2000 standard, ale spec. driver z nich muze
vymacknout vic (pouzie features).

>    PCI 3Comy jsou nespolehlive. Tim nemam na mysli, ze by odchazely, nybrz
> to, ze znacne zalezi na tom, kterou serii dostanes -- mnohe serie maji
> hardwarove bugy a zdaleka ne vsechny dokazi drivery obejit.

Tak, tak.

>    Vicemene vsechny karty s chipsetem Digital 21140 by mely fungovat dobre
> (jsou to jedny z mala, se kterymi se mi kdy podarilo prenest 10MB/sec).
> Mezi ne patri napriklad SMC Etherpower.
>
>    SMC Etherpower II je ovsem uplne jina karta, take rozumna, ale muj
> osobni nazor je, ze na DC 21140 nema.

Etherpower II jsem zkousel, radeji jsem se vsak vratil jak v NW serveru,
tak v Linuxu k 3C905, problemy byly - karta "upadavala" od site. 3Com mi
pred pul rokem delala OOPSy, kdyz se preneslo vetsi mnozstvi dat pres
IPX naraz (>500MB). V TCP/IP prostredi se tenhle efekt neprojevoval.

--
                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution