Cestina v XFIG?

Radovan Semancik semancik na alert.sk
Středa Duben 28 17:32:56 CEST 1999

> Nezapomel jste textu priradit atribut "special"? Bud pres Text_Flags/
> Special_Flag/Special nebo pro vsechny retezce pres "xfig -specialtext".
> Nejsem si jist, ale myslim ze bez toho to nefunguje.

mne nejde v xfigu ani napisat pismeno s diakritikou .. netreba mu nejako
povedat aby pouzival 8859-2 fonty?

esport z xfig do latex by mozno pomohol, klyx vsak chce obrazky ako eps
a ked uz som sa na klyx rozmaznal, tak sa ho nevzdam :-)

--
                                 Radovan Semancik (semancik na alert.sk)
                             System Engineer, Business Global Systems