Cestina v XFIG?

Středa Duben 28 20:44:14 CEST 1999

Radovan Semancik <semancik na alert.sk> writes:

> mne nejde v xfigu ani napisat pismeno s diakritikou .. netreba mu nejako
> povedat aby pouzival 8859-2 fonty?

Dotaz probehl i v konferenci o cstexu, tam jsem odpovedel obsirneji
zhruba toto: existuje japonska verze xfigu pouzivajici standardni
mechanismus internacionalizace, viz
http://dv.go.dlr.de/pdinfo_dv/xfig_Doc/html/i18n.html#i18n Bylo by
dobre, kdyby se na to nekdo mohl podivat a pripadne pocesteni
dotahnout do konce.

Pro uzivatele zvykle na MS-Windows programy vypada xfig na prvni
pohled divne, ale umi toho hodne, a tak by rada lidi jeho pocesteni
uvitala.

> esport z xfig do latex by mozno pomohol, klyx vsak chce obrazky ako eps
> a ked uz som sa na klyx rozmaznal, tak sa ho nevzdam :-)

Ani neni treba. Diskuse byla o metode, ktera je dobre popsana prave v
dokumentaci k LyXu.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR