mysql - programovani, zatez ----upresneni

Jan Podhajsky cbob na cesnet.cz
Čtvrtek Duben 29 15:00:10 CEST 1999

Preji pekny den,
pokusim se to trochu upresnit.

> To je dost obecna otazka (napr. nevime, jak casto se to cele odehrava),
ale
> spis bych se zameril na zmenu koncepce. Napadaji me minimalne dve reseni:

odehrava se to jednou denne, blokovani dle meho nastava v okamziku kdy jeden
proces taha data z SQL a druhy se pres ten samy socket snazi neco nacpat.

> a) forknuty proces bud jenom pocitat, ale nebude data cpat do databaze. To
> necha na rodici

O tom jsem taky uvazoval. To umim jen pres sdilenou pamet a musel bych
pouzit nejakou logiku na zamykani, aby to tam necpalo vic procesu najednou

> b) misto forku pouzit thready a pristup k db konexi zamykat treba pomoci
> mutexu
s tim bohuzel neumim. :-)

ja se nad tim jeste zamyslim, ale spis by me zajimalo ze systemoveho
hlediska, pokud ted kazdy proces si otevre vlastni socket aby ulozil svoje
data, je to hodne velka zatez pro system (resp. db stroj) nebo je to ok.?

j.p.