mysql - programovani, zatez ----upresneni

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Čtvrtek Duben 29 15:25:23 CEST 1999

Dne 29. 4. 1999 Jan Podhajsky napsal:

> odehrava se to jednou denne, blokovani dle meho nastava v okamziku kdy jeden
> proces taha data z SQL a druhy se pres ten samy socket snazi neco nacpat.

Jednou denne? Tak to bych se nebal, jestli bude dalsi otevreny socket nejak
zatezovat. Kdyby to bylo jednou za vterinu, melo by cenu se o tom bavit :)

> O tom jsem taky uvazoval. To umim jen pres sdilenou pamet a musel bych
> pouzit nejakou logiku na zamykani, aby to tam necpalo vic procesu najednou

Urcite by to slo delat treba pres fifo, coz je dost jednoduche a prekvapive
efektivni :)

> s tim bohuzel neumim. :-)

Neni to tezke, staci k tomu jenom par funkci navic. Elementarnich prikladu
je na Netu kopa. Staci hledat neco jako "pthread_create near example".

> ja se nad tim jeste zamyslim, ale spis by me zajimalo ze systemoveho
> hlediska, pokud ted kazdy proces si otevre vlastni socket aby ulozil svoje
> data, je to hodne velka zatez pro system (resp. db stroj) nebo je to ok.?

Pokud to neni nejaky extra srot se 4MB RAM a deje se tak jednou denne, tak
vazne o nic nejde...

S pozdravem

There are three kinds of lies: lies, damn lies, and benchmarks.
                                                         Jeremy Allison