ospravedlnenie

Hanus Adler had na articon.cz
Pátek Duben 30 11:36:49 CEST 1999

On 29 Apr 1999 19:11:33 +0200, Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz> wrote:

>Aha... :)
>
>Zajimave je, ze jsem od jednoho uzivatele Kmailu v Holandsku vcera
>nebo predevcirem dostal uplne prazdnou zpravu a on se dusoval, ze mi nikdy
>nic neposila. Ze by KDE uz dotahlo M$ i v oblasti umele blbosti?! ;)

Mimochodem, díval jsem se na Kmail, ale nepřišel jsem na to, jak
nastavit, aby u textů doplňoval, že jsou v kódování iso-8859-2. Považuji
to za dost závažný nedostatek, takže to zatím vůbec nikomu nedoporučuju,
i když některým lidem se textové MUA jako třeba mutt nebo pine vyloženě
hnusí...

S pozdravem,

Hanuš Adler

--
Microsoft is not the answer. Microsoft is the question,
and the answer is no.