ospravedlnenie

Martin Spirk spirk na kla.pvt.cz
Pátek Duben 30 13:04:17 CEST 1999

Dne Pá, 30 duben 1999 jste napsal(a):

>Mimochodem, díval jsem se na Kmail, ale nepřišel jsem na to, jak
>nastavit, aby u textů doplňoval, že jsou v kódování iso-8859-2. Považuji
>to za dost závažný nedostatek, takže to zatím vůbec nikomu nedoporučuju,
>i když některým lidem se textové MUA jako třeba mutt nebo pine vyloženě
>hnusí...

Ne, nastavit to opravdu nejde. Pokud by nekdo mel zajem tak mohu zaslat patch
ktery to opravuje (vklada kodovani podle default charset)  a ma nekolik dalsich
uprav tykajicich se cestiny.  Autor asi poklada cestinu za blbost protoze jsem
mu psal uz x krat a prestoze na reporty z jinych oblasti obcas reaguje tak tohle
vytrvale ignoruje. (Muzete to nekdo zkusit .. :-))

Ale jinak i presto ze kmail je muj oblibeny klient musim uznat ze neni bez
chyby. Pokud vim tak mi zatim dvakrat v odeslane zprave bez zjevneho duvodu
zprehazel hlavickou a vypustil identifikaci odesilatele.

			Martin