Image CD pro RedHat 6.0 a jine distribuce

Dzon dzon na writeme.com
Pátek Duben 30 14:01:20 CEST 1999

> Ze se ozivam znova, ale porad gde nic tu nic. Objevil se zatim odkaz
> na Debian CD.
> Zaslechl jsem v teto konf. ze jsou nejake problemy s cestinou v nove
> Disribuci RedHatu (6)... pracuje se na vyreseni a vytvoreni NOVE

jen tak na okraj --- myslim ze TY mas podstatne problemy s cestinou

> Nebo je jakysi pravidlo, ze se distribuce, pokud to neudela nejaky
> distributor sam, nepousteji na Inet jako IMAGE fajly??

Pravidlo? To nevim, ale vidim nekolik podstatnych duvodu pro:
Ne kazdy ma pristup radu MB/s,
ne kazdy chce komplet vsechno,
je velmi jednoduche vytvorit image [i bootovaci].
PS jednu distribuci jsem stahl na 14.400 modemu ;-)

>      Kdesi jsem sice nasel clanek popisujici, jak si takove CD
>      vytvorit, ale...

man mkisofs

>      A co se tyce ostatnich distribuci, tak bych rad vyzkousel i
>      jine nez RedHat, ale rad bych se vyhnul problemum s
>      vytvarenim CD (viz. predchozi)

no comment :(

--

				  -Dzon