rh6.0 vesele maze dosovske patritiony, takze bacha.

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Duben 30 14:48:51 CEST 1999

Dne Pá, 30 duben 1999 Ondrej Suchy napsal(a):
>tak kolega zkousel rh6.0:
>pry ze nasel nejake etx2fs partitiony, a jestli je ma preformatovat. po
>odpovedi ze ano bez upozorneni preformatoval VSECHNY, nejen ext2fs.
>
>(podotykam, ze pri volbe "workstation install" dosovske partitiony
>zachoval. pri volbe "server" je bez upozorneni zrusil.)
A divíte se? Servrem se v Linuxu myslí mašina, která bez rebootu běží a běží a
běží... no prostě něco jako ten králík Duracellák nebo Pril na umývanie riadu.
A naco na Linuxovém serveru potřebuje běžný správce sítě DOS, to fakt nevím.
Navíc se tak někdo aspoň vyučí v tom, že
a) důležitá data se archivují. Pokud nejsou zaarchivovaná, nejsou důležitá a
není tudíž problém při jejich vymazání.
b) věřím tomu, že někde v manuálu o tom, co dělá instalace "server", bude
napsáno, že to smaže vše možné, co se mu nebude líbit. Alespoň si příště
přečtete manuál. A neříkejte, že manuál se čte, až selže vše ostatní.

>prijde mi to, ze redhat se zacina stavat druhym microsoftem. :((

Nemáte pravdu. RedHati o sobě tvrdí, že se NECHTĚJÍ stát tak velkou firmou. Oni
pouze tvrdí, že chtějí, aby Microsoft byl tak velký (rozuměj malý) jako RH.

Oto Buchta

P.S.: >mesicni prace je v ...

No já bych dal přednost třem tečkám. Ty jsou výmluvnější a nejsou natolik
urážlivé.