ospravedlnenie

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Pátek Duben 30 14:10:12 CEST 1999

Mohu nabídnout prográmek, který mám v KMailu nastaven místo sendmailu.
Prográmek nejen zajišťuje doplnění iso-8859-2 v hlavičce, ale též umožňuje
nastavit, na které emailové adresy mají být emaily posílány bez diakritiky -
již mohu klidně psát všechno s háčky i čárkami a o ořezání diakritiky
příjemcům, kteří s ní mají problémy, se mi postará dotyčný prográmek.