Kmail: Re: ospravedlnenie

Oto Buchta oto_b na jezek.buchtovi.cz
Pátek Duben 30 14:32:26 CEST 1999

Dne Pá, 30 duben 1999 Martin Spirk napsal(a):

>Ne, nastavit to opravdu nejde. Pokud by nekdo mel zajem tak mohu zaslat patch
>ktery to opravuje (vklada kodovani podle default charset)  a ma nekolik dalsich
>uprav tykajicich se cestiny.  Autor asi poklada cestinu za blbost protoze jsem
>mu psal uz x krat a prestoze na reporty z jinych oblasti obcas reaguje tak tohle
>vytrvale ignoruje. (Muzete to nekdo zkusit .. :-))

Priznam se, se mne by ten patch zajimal. Jenom nevim, na jakou verzi bude. Kdyz
tak upravim rucne.

>Ale jinak i presto ze kmail je muj oblibeny klient musim uznat ze neni bez
>chyby. Pokud vim tak mi zatim dvakrat v odeslane zprave bez zjevneho duvodu
>zprehazel hlavickou a vypustil identifikaci odesilatele.

Mne dela jine zajimavosti-drag & drop radeji nepouzivam, na kazdy druhy pokus
se sklada. Jinak ale funguje celkem spolehlive a jeste mi nikdy zadny
odchozi mail nezmrsil (pouze evidentne nezvlada 10MB zprávy a větší, neboť se
při nich skládá. Vůbec je zajímavé, kolik různých důvodu si může kmail najít k
tomu, aby šel na držku. Když se jim ale člověk vyvaruje, je použitelný.)

Oto Buchta