500 MB disk a 486ka

Vladimir Michl Vladimir.Michl na seznam.cz
Pátek Duben 30 22:35:30 CEST 1999

Tomas Potok <potok na dcs.fmph.uniba.sk> writes:

> Disk sa sprava dost zvlastne: prva particia je DOS (200MB) a dalsie miesto
> je linux, ale zda sa, ze ked sa nieco pokusi zapisovat nad urcity cylinder
> tak to ten disk zapise uplne randomovo niekam na disk. (odisli mi uz dve
> particie) Ked zapisem nieco na koniec disku, napriklad to prepise tu
> DOSovsku particiu.

To ze kdyz se zapisuje na konec disku, tak je prepisovan zacatek, by mohlo byt
tim, ze nejsou v BIOSu zpravne zadany parametry disku (CHS).
Nejlepsi podle me je podivat se na disk a zadat parametry podle toho co je na nem napsano.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na seznam.cz                                 *
*           Vladimir.Michl na mujweb.cz - home modem                    *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv                           *
*  Tel:    +420/68/5391545                                           *
*           068/5391545                                              *