Jmenna konvence pri vytvareni RPM a zavislosti

Petr Weiner weiner na ahimsa.fsik.cvut.cz
Pondělí Srpen 2 11:54:43 CEST 1999

On Mon, 2 Aug 1999, Pavel Lisy wrote:

> Uz drive jsem se chtel zeptat: Neexistuje nekde verze jeho clanků spojena do
> jednoho (nejlépe v HTML)? Bylo by to o moc jednodussi nez listovat v mnoha LN.

Nevim, ale ja to resim tak, ze mam vsechny Linuxove noviny vytisknute
z postscriptu a konkretne serial o RPM jsem si vytahal separatne.
Dobre se to potom cte v nejakem dopravnim prostredku. ;-)
Studium clanku v cestine ma pro mne vyhodu v tom, ze ma anglictina neni
tak dobra, abych z ni pochytil uplne zaklady a filosofii problemu.
Pokud jsem ale jiz s timto seznamen, jsem ochoten si koupit onu
popisovanou knihu o RPM.

		S pozdravem,
			Petr Weiner

 Petr Weiner
 Konzultant bezpecnosti IS
 Skupina bezpecnostnich sluzeb |  EXPERT & PARTNER engineering
 mailto:petr.weiner na epe.cz     |  spol. s r.o.
 tel: (+420 2) 67208111        |  Na Lysinach 852/41
 fax: (+420 2) 67208333        |  147 00  Praha 4 - Hodkovicky
 http://www.epe.cz/            |  Czech Republic