Jmenna konvence pri vytvareni RPM a zavislosti

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Srpen 2 14:25:39 CEST 1999

Petr Weiner wrote:
: On Mon, 2 Aug 1999, Pavel Lisy wrote:
:
: > Uz drive jsem se chtel zeptat: Neexistuje nekde verze jeho clanků spojena do
: > jednoho (nejlépe v HTML)? Bylo by to o moc jednodussi nez listovat v mnoha LN.
:
: Nevim, ale ja to resim tak, ze mam vsechny Linuxove noviny vytisknute
: z postscriptu a konkretne serial o RPM jsem si vytahal separatne.
: Dobre se to potom cte v nejakem dopravnim prostredku. ;-)
: Studium clanku v cestine ma pro mne vyhodu v tom, ze ma anglictina neni
: tak dobra, abych z ni pochytil uplne zaklady a filosofii problemu.
: Pokud jsem ale jiz s timto seznamen, jsem ochoten si koupit onu
: popisovanou knihu o RPM.
:
	Ja uz bohuzel jednotlive texty nemam (a stejne v tom Ondrej
delal korektury). Takze pokud se nekdo najde a vytaha z TeXovych zdrojaku
LN ty clanky (a pripadne vyrobil nejaky pekny PostScript nebo PDF),
dal bych to nekam na web. Jsem ochoten se tomu i trochu venovat do te
miry, ze bych z toho udelal souvislejsi text (vypustil bych uvod/zaver
kazdeho dilu, a asi zlepsil strukturovanost). Pokud si s tim nekdo date
praci, poslete mi vysledek.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/