Jmenna konvence pri vytvareni RPM a zavislosti

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Úterý Srpen 3 20:40:17 CEST 1999

On 3 Aug 1999 09:29:01 +0200, Tomas Prochazka wrote:

: Pokud mate zajem si knihu pred nakupem prolistovat,
: je mozne stahnout ji v PostScriptu nebo LaTeXu primo
: z www.rpm.org.

Ma ale malu vadu, ze je cez dva roky stara (pred rokom
boli podla revision history pridane akurat licencia,
trademarky a kontaktne adresy, odvtedy nic) a vyvoj
v rpm siel dopredu dost rychlo. Takze pre zakladne
pouzitie samozrejme staci (aj ja som zaklady rpm
pobral z nej), ale rpm majstrom sa z nej sotva
niekto stane a chybaju v nej popisy celkom
zaujimavych funkcii.

Ako je na tom ta papierova publikacia, netusim.

Zdravi
--
				Stano