Jmenna konvence pri vytvareni RPM a zavislosti

Tomas Prochazka xprocha2 na informatics.muni.cz
Úterý Srpen 3 09:28:33 CEST 1999

On Mon, Aug 02, 1999 at 11:54:43AM +0200, Petr Weiner wrote:

> Nevim, ale ja to resim tak, ze mam vsechny Linuxove noviny vytisknute
> z postscriptu a konkretne serial o RPM jsem si vytahal separatne.
> Dobre se to potom cte v nejakem dopravnim prostredku. ;-)
> Studium clanku v cestine ma pro mne vyhodu v tom, ze ma anglictina neni
> tak dobra, abych z ni pochytil uplne zaklady a filosofii problemu.
> Pokud jsem ale jiz s timto seznamen, jsem ochoten si koupit onu
> popisovanou knihu o RPM.

Pokud mate zajem si knihu pred nakupem prolistovat, je mozne stahnout ji
v PostScriptu nebo LaTeXu primo z www.rpm.org.

                                        S pozdravem

                                                Tomas Prochazka
Tomas Prochazka
Student of Faculty of Informatics, Masaryk Univerzity, Brno, Czech Republic
PGP key: finger xprocha2 na aisa.fi.muni.cz
Key fingerprint: B8 8B 65 62 40 CD 07 C3  B0 D0 39 EA 61 91 C0 9A