xserver na pasivnim lcd displayi

Vojtech Bubnik bubnikv na yahoo.com
Úterý Srpen 3 18:20:49 CEST 1999

Ahoj,

zakoupil jsem si notebook s barevnym pasivnim
displayem. Pokud spustim windows, ktery jsou tam
nainstalovany, tak display funguje v pohode. Pokud
spustim x-server s defaultnim nastavenim rozkladovych
frekvenci, tak pokud se neco prekresluje, tak obraz
blika, rytmicky se objevuji ruzne fleky na runych
mistech a podobne. Takze pokud nejaky program
zobrazuje treba pocitadlo, tak obrazovka blika porad.

Nemate s tim nekdo zkusenosti? Me pripada, ze mam
spatne nastavene rozkladove kmitocty. Nevite, jaky je
rozdil mezi nastavovanim displayu LCD a katodovych
obrazovek?

Dalsi problem se tyka prohlizece netscape. Ten display
ma rozliseni 640x480, a tak mi defaultni motifovske
fonty pouzite v Netscape v menu, v dialozich a podobne
moc nevyhovuji, protoze napriklad menu s location
zabira 1/3 obrazovky. Dlouho jsem bojoval s nastavenim
fontu v souboru ~/Netscape, ale nepodarilo se.
Nezkousel to nekdo?

Predem diky za rady,
   Vojta