xserver na pasivnim lcd displayi

Jan Derfinak ja na mail.upjs.sk
Středa Srpen 4 09:55:32 CEST 1999

On Tue, 3 Aug 1999, Vojtech Bubnik wrote:

> Ahoj,
>
> zakoupil jsem si notebook s barevnym pasivnim
> displayem. Pokud spustim windows, ktery jsou tam
> nainstalovany, tak display funguje v pohode. Pokud
> spustim x-server s defaultnim nastavenim rozkladovych
> frekvenci, tak pokud se neco prekresluje, tak obraz
> blika, rytmicky se objevuji ruzne fleky na runych
> mistech a podobne. Takze pokud nejaky program
> zobrazuje treba pocitadlo, tak obrazovka blika porad.

Aka je tam graficka karta?
Ja mam notebook s gr. kartov Chips & Technologies CT68554.
Pri starte xserveru, karta (xserver?) detekuje ci je pripojeny monitor alebo
LCD display. Samozrejme funguje transparentne prepinanie medzi LCD a
monitorom, bez nutnosti hocico restartovat.

> Nemate s tim nekdo zkusenosti? Me pripada, ze mam
> spatne nastavene rozkladove kmitocty. Nevite, jaky je
> rozdil mezi nastavovanim displayu LCD a katodovych
> obrazovek?

Ja som tam nic zvlastne nenastavoval. Konfiguroval som to pomocou
xf86config. Pri otazkach na typ monitora som zadal hodnoty bezneho monitora
a zatial mi to islo na kazdom monitore, ktory zvlada 800x600 pri 60Hz.
Pokial mas rovnaku kartu, mozem ti poslat konfiguracny subor.

				jano

--
I don't want to start any blasphemous rumours
But I think that God's got a sick sense of humor