Konzolova klavesnice (unicode)

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Úterý Srpen 3 22:45:50 CEST 1999

Zdravim vsechny,

momentalne pouzivam klavesove mapy (us-cz) J. Kasprzaka.
Chtel bych pouzit nejake mapy, ktere by umely iso8859-2
a zaroven "ramecky" (ascii 179-218). Zkusil jsem definice
klavesnice od Martina Marese (cs-ucw). Bohuzel mi autorovy
mapy nevyhovuji [chtel bych us-cz qwertz mapu prepinanou
Alt+Shift]. Bohuzel jsem rychle zjistil, ze moje stavajici
nastaveni a to v cs-ucw baliku je dost rozdilne, takze
jejich skloubeni bude dost pracne. Proto, nez se do toho
pustim, zajimalo by me jestli nekdo nema podobnou definici
uz hotovou a nebyl by ochoten usetrit mi praci...

BTW - pouzivam jadro 2.0.37. Jak to vypada s konzolovou
klavesnici ve 2.2.x? [AFAIK melo dojit v ovladacich
klavesnice k nejakym zmenam] Ma cenu kvuli tomuhle
upgradovat? (nic jineho me nenuti)

--
                                   David Kuzela