prenos velkeho souboru

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Úterý Srpen 3 19:58:20 CEST 1999

Prijemny den,

>Mne se nedavno stalo neco podobneho, ale na Linuxu (RH5.2-CZ, 2.0.36) -
>proste mi NESEL udelat TAR vetsi nez cca 30 MB (chtel delat dalsi volume),
>pritom mista na disku habadej. Nakonec se mi to povedlo, ale ani uz nevim
>jak, proste to najednou slo.

Mozno sa mylim (prenasam tu sambou casto subory >100MB - veci na osvit),
volakedy som to robil cez FTP tiez bez problemov, ale neni na tom Linuxe
zapnuta quota alebo nieco podobne???

A este jedna vec - treba sa pozriet do logu /var/log/messages. Cosi by tam
mohlo byt. Skonci to FTP korektne? Na konci to vypise prenosovu rychlost
a pocet prenesenych byte. Sedi to alebo nie? A posledna moznost. Neni ten
sialeny FAT posahany? Co takto spustit chkdsk /f ? Uz som mal problem
so suborom, ktory mal inu dlzku ako mal mat...

Vela stastia

Vlado

Vladimir Rengevic
GRAFON dtp studio
Tranovskeho 19, 031 01 Liptovsky Mikulas, SLOVAKIA