Oracle pre linux

Cejka Rudolf cejkar na kazi.dcse.fee.vutbr.cz
Středa Srpen 4 11:44:06 CEST 1999

Honza Pazdziora <adelton na informatics.muni.cz> wrote:

> Oracle. To je snad nenapadnutelna trivialni pravda, ne? ;-))
> Sorry, melo tam byt "Oraclu na jinych platformach".

Tak ted jsem zase zmaten ja. Mam tomu rozumet tak, ze
"PostgreSQL ma vsechny funkce jako Oracle"? Jestli ano, PostgreSQL
je tedy objektove-relacni jako Oracle a se stejnym interface?

--
Rudolf Cejka   (cejkar na dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science