Oracle pre linux

Milan Sorm xsorm na informatics.muni.cz
Středa Srpen 11 23:05:22 CEST 1999

V Wed, Aug 04, 1999 ve 09:44:06AM +0000 Cejka Rudolf oponuje:
# > Oracle. To je snad nenapadnutelna trivialni pravda, ne? ;-))
# > Sorry, melo tam byt "Oraclu na jinych platformach".
#
# Tak ted jsem zase zmaten ja. Mam tomu rozumet tak, ze
# "PostgreSQL ma vsechny funkce jako Oracle"? Jestli ano, PostgreSQL
# je tedy objektove-relacni jako Oracle a se stejnym interface?

no tak to sice urcite nebylo mysleno, ale PgSQL je Objektove relacni.

A co se tyce Oraclu 8.0.5 - pod glibc2.1 mi to dela stale problemy - napr.
jejich patch vubec neopatchoval sqlplus apod., takze pak zase neslo delat
databazi apod. Stale to zkousim, ale jsem s tim na stiru.

milan