Jak je heslo uzivatele ?

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Středa Srpen 4 12:17:05 CEST 1999

On Wed, 4 Aug 1999, Lukas Fiala wrote:

> Abych se priznal, tak vubec nevim na co by to bylo dobre. Vsechno na co
> potrebujete jeho heslo muzete udelat jako root, aniz by jste ho znal. Nechcete
> se nam sverit k cemu ho potrebujete? Treba pak nekdo poradi.

Asi se mi uz horkem vari mozek, ale jak vas tak sleduju,
nenapada me jediny eticky duvod, prot to heslo potrebujete
vedet.
Jestlize jako administrator podeziram uzivatele z nekalosti,
mam jine prostredky na ochranu stroje, jestli uzivateli
jest treba pochybovati o kalosti administratora, tak
at si na tom stroji sedi admin sam.
| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |