Jak je heslo uzivatele ?

Petr Vodička pevosoft na seznam.cz
Středa Srpen 4 14:45:26 CEST 1999

> Asi se mi uz horkem vari mozek, ale jak vas tak sleduju,
> nenapada me jediny eticky duvod, prot to heslo potrebujete
> vedet.
> Jestlize jako administrator podeziram uzivatele z nekalosti,
> mam jine prostredky na ochranu stroje, jestli uzivateli
> jest treba pochybovati o kalosti administratora, tak
> at si na tom stroji sedi admin sam.

Jasne, ale tady nejde o vubec zadnou nekalost, jde jen o tom, ze potrebujeme
vyzkouset jeho PPP ucet, tim mu prece neublizime.

Ted uz je mi jasny, ze to nebude tak jednoduchy, a tak budeme muset zmenit
heslo a na nejake zname a on to pak bude muset prehodit na vsech masinach,
kde ma spojeni nastaveno.

Diky za vsechny rady ;-)