Access -> MySQL ?

Hruby Vladimir xhruby05 na dcse.fee.vutbr.cz
Čtvrtek Srpen 5 12:08:10 CEST 1999

Dobry den,

potrebuji vedet, zda-li jde prevadet databaze z MS Accessu do MySQL.
Postaci pouze jednostranny export z Accessu -> MySQL.

Potrebuji vybudovat DB s napojenim na Internet.
Data jsou v Accessu, puvorni zamer proto byl pouzit Access a ASP, ale
VELMI RAD bych se rozhodl pro Linux, MySQL a PHP. Doufam, ze jsem neudelal
blbost.

Dale jsem byl dotazan, zda-li existuje pro praci s MySQL a vyvoj PHP
skriptu nejake "vyvojove prostredi". Zde je mozne odpovedet, ze snad mozna
vi nebo NEdit, ale obavam se, ze toto nebude ta spravna odpoved.

Dalsi otazka se je dotaz na vhodnou literaturu. Je potreba vybudovat od
zakladu linuxovy server. Nemam s tim zadnou praktickou zkusenost, ale zase
nejsem  trouba, ktery neni schopen se neco naucit. Mohl by jste my prosim
pomoci s  vyberem literatury? Kterou ano, a kterou ne, popripade na kterou
jsem zapomnel. Zvolil jsem tuto literaturu:

------
Computer Press
Linux dokumentacni projekt
CGI programovani webovych stranek
CD-ROM LINUX RedHat 6.0 + instalacni prirucka

Grada
PHP -- tvorba interaktivnich aplikaci

NEOKORTEX
Linux -- Internet server + CD
------

Predpokladam, ze mi mohlo byt jeste uzitecne (zatim nebudu kupovat):
Computer Press
Apache -- sprava weboveho serveru + CD
JavaScript kompletni pruvodce

NEOKORTEX
Apache HTTP server project & PHP/FI 2.0 kompletni manual, instalace a
konfigurace
------

Pokud mi nebudete moci odpovedet na me otazky, mohl by jste mi prosim
alespon zaslat nejake odkazy na pripadne informacni zdroje?

   Za odpoved pred diky

                                    Vladimir Hruby II.
                                      Homer   8-)
emails: <xhruby05 na stud.fee.vutbr.cz>         <vladimir.hruby na post.cz>
www: http://www.stud.fee.vutbr.cz/~xhruby05           MIME/ISO-8859-2
Kredo: Nikomu never, nikoho se neboj, nikoho se nepros a na nikoho
       nespolehej.