Access -> MySQL ?

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Čtvrtek Srpen 5 14:20:13 CEST 1999

Hruby Vladimir wrote:
> potrebuji vedet, zda-li jde prevadet databaze z MS Accessu do MySQL.
> Postaci pouze jednostranny export z Accessu -> MySQL.

MySQL ODBC ovladac pro Win32 z Accessu prilinkovat tabulky do databaze s
lokalnima tabulkama s datama a udelat pridavaci dotaz. No problem. Asi
by sly napsat i nejake inteligentnejsi dotazy, ktere by delaly jen
aktualizaci zmenenych zaznamu, zatim jsem to tak nutne nepotreboval,
takze sem vetsinbou data v MySQL smazal a natlacil tam znova celou
aktualni tabulku. Ale nebyly moc rozsahly.

> Potrebuji vybudovat DB s napojenim na Internet.
> Data jsou v Accessu, puvorni zamer proto byl pouzit Access a ASP, ale
> VELMI RAD bych se rozhodl pro Linux, MySQL a PHP. Doufam, ze jsem neudelal
> blbost.

Myslim ze ne..

> Dale jsem byl dotazan, zda-li existuje pro praci s MySQL a vyvoj PHP
> skriptu nejake "vyvojove prostredi". Zde je mozne odpovedet, ze snad mozna
> vi nebo NEdit, ale obavam se, ze toto nebude ta spravna odpoved.

Hmm.. tak to by me taky zajimalo.. PHP ma debugger, zatim jsem ho
nezkousel, ale obavam se ze to nebude kdovico. Mozna je neco rozumnyho v
PHP 4.

> NEOKORTEX
> Apache HTTP server project & PHP/FI 2.0 kompletni manual, instalace a
> konfigurace

Obavam se ze tohle je drobet out of date.

HOnza

--