FreePascal

Martin Lebeda mlebeda na atlas.cz
Pátek Srpen 6 08:05:08 CEST 1999

You wrote on 5.8.1999 21:24:49:

>Poeji pikný den,
>Nainstalovali jsme si FreePascal pod RH 5.1.Nikde jsme se nedoeetli,jak
>spustit kompilaci zdrojových
>souboru s poíponou ".pp".Zná nikdo,jak na spuštiní
skriptu
>pod Linuxem.Je nico podobného jako gcc pro C??
>Díky za pomoc.                             Zdenik

Nepochopil jsem co vlastne chcete kompilovat. Ale predpokladam, ze
pascal budou chtit pouzivat predevsim mene zkuseni uzivatele
(pokud vas k tomu nevedou jine duvody).

To jste si nainstalovali FreePascal ze zdrojovych souboru (??)
a ten chcete kompilovat? Ja pouzivam predkompilovane RPM, drive
0.99.8, nyni 0.99.12 a funguje to velmi pekne.

Jinak obecne pokud chcete kompilovat svoje programy,
pak mohou mit samozrejme priponu jakoukoliv. Pokud pochazeji
z DOSu, musite je protahnout konvertorem dos2unix, kvuli CRLF -> LF.
Pak staci jen zavolat "ppc386 vas_zdrojak.pp". Pokud spustite
"ppc386" bez parametru vypisi se mozne volby. Srovnani s gcc nemohu
udelat, protoze o vsech parametrech gcc mam jen mlhavou predstavu, ale
troufnu si rici, ze to je podobne, "ppc386" <-> "gcc". Ale ppc386
mi na pouzivani prijde daleko jednoduzsi (muj osobni nazor), ale mene
flexibilni.

Martin