Komerce poptavka: vypaleny RH6.0CZ

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Pátek Srpen 6 08:14:29 CEST 1999

> Kupte si posledni CHIP (8/99), tam je na CD (bootovatelnem). Vcera jsem z
> nej instaloval.
>
> Chaloupka

	Jedna se skutecne o CHIP 8/99? Mam ho tu na stole, ale Linux
tentokrat neobsahuje.
	Ale videl jsem v trafice PC WORD s vlozenym CD, na kterem je logo
tucnaka. Neni to ono?
	Krome toho by uz mel byt v prodeji RH6.0 CZ z Computer pressu vc.
instalacni prirucky.