Pomale TCP/IP na 2.2.10 proti BSD?

Martin Och martin na och.cz
Neděle Srpen 8 11:27:53 CEST 1999

----- Original Message -----
From: Petr Soucek <petr na ryston.cz>
To: <linux na linux.cz>
Sent: Saturday, August 07, 1999 4:42 PM
Subject: Pomale TCP/IP na 2.2.10 proti BSD?

> Zdravim,
>
> narazil jsem na podivny problem. Mam na dvou pocitacich Linux RHL6.0 s
> jadrem 2.2.10-ac8 a na obou skoro nefunguje spojeni TCP/IP proti web
> serveru Apache 1.2.5 na BSDI BSD/OS 3.0.
>
> RHL5.2 s jadrem 2.0.36 i Windows98 funguji normalne.
>
> Zkousel jsem to tak, ze jsem zadal
>
> wget http://www.bccomponents.com/ a na 2.2.10 trvalo stazeni 26 minut,
> zatimco na 2.0.36 1 minutu 46 s.
>
> Je to trvaly stav, nejdriv jsem si ho vsiml, kdyz to vypadalo, ze
> prestal fungovat squid, protoze pres nej stranky nesly nacist a po
> vypnuti proxy uplne bez problemu.

> [...]

Objevil jsem podobne chovani, ale analyzoval jsem to asi takhle:

Linux RH 5.2 s distribucnim jadrem 2.0.36-0.7 ci tak nejak
a jakykoliv squid 2.2.x slape jako hodinky.
Linux RH 5.2  s jadrem 2.2.x (aktualne 10) a nezbytnymi upgrady cca 10 RPM,
a jakykoliv squid 2.2.x (aktualne 2.2.4 s podporou cache-digest, snmp,
async-io) slape jako hodinky rovnez.
Jakmile jsem ale nainstaloval RH 6.0 choval se SQUID jakoby
jednouzivatelsky...
Chapej: Pokud jeden stahoval, museli ostatni cekat....
Tak jsem se na RH 6.0 vykaslal.
Kde je problem netusim, uz jsem se ptal i tady, ale poradil mi nekdo, ze je
to mozna funkci
delay-pools u SQUIDu, ale nebylo.
Good Bye RH 6.0 :((

Nemusite se mnou souhlasit....